Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Παμε παλι ξανα

Αφου apparently εν μπορώ να μείνω χωρίς μπλογκ, είπα να ξαναρχίσω που την αρχή.Οι πως είχεν κάτι που εν μου άρεσκε το προηγούμενο (προφανώς ηταν τέλειο) αλλά ατε, αφου με επιαεν η πελλάρα και εσβησα το,εν πειραζει.

Πιάνω τον εαυτό μου να είμαι ψιλογυρισμένη ωρες-ωρες,χωρίς λόγο. Σαν σήμερα στη δουλειά.Ενιξέρω τι με εχαλασε (μπορεί που εστέκουμουν ουλλη μέρα χωρις να φάω τπτ?) αλλα το μονο που ηθελα ηταν να εξαφανιστώ.Μερικες φορες νιώθω οτι ζω στο δικό μου κόσμο, και ειμαι τελειως lost in space. Για καποιο λογο, χρειαζουμε, τωρά τελευταία, περισσοτερο που ποτέ την επιβεβαιωση των γύρω μου,και αν δεν την εχω λιο στενοχωριούμαι. Ομως, γενικά, νομιζω οτι ειμαι σε μια πολλά καλη φάση της ζωής μου, εχω αυτοπεποίθηση, νιώθω οτι έχω πράματα να δώσω σε κάποιον, εν με βαρκούμαι (παρολο που ωρες ωρες θελω να με κουπανησω) και εχω αρχισει καπως να κατασταλάσσω στο ποια ειμαι και τι θελω που τη ζωη μου (fuck i m growing up), αλλά, το οτι εγω ειμαι καλα εχω την απαιτηση να το δουν και οι αλλοι... και επειδη τουτο,νομιζω,εν συμβαινει, δισπιρκώ κάπως...
Μα εν πράμα να εισαι στην καλυτερη σου φαση και να μεν εχεις δικους σου ανθρωπους γυρω σου να σε ζήσουν? ειναι να μεν σου γυρίζει?

Παλε μαλακιες λαλω... yep, i m back to blogging.

5 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Γιατί το "δισπιρκώ" έγραψες το με ιώτα και ιώτα;

Anef_Oriwn
Τετάρτη 22/10/2008 - 11:03 μ.μ.

iordanou είπε...

Καλωσόρισες πίσω

Ανώνυμος είπε...

Mπα, θα μπορούσες να ήσουν στην χειρότερη φάση της ζωής σου τζαι να μεν έσιεις δικούς σου αθρώπους να σε ζήσουν - τούτο θα ήταν πολλά σιειρόττερο.

It's all a matter of perspective

Ανώνυμος είπε...

ουφφ καταλαβαίνω τι εννοείς! εν σαμπως και εγόρασες ενα τέλειο φουστανούδι αλλά εν έχεις πούποτε να το φορήσεις και κανένα να το θαυμάσει χαχα!
ακούγεται κλισεδιά αλλά το σημαντικό είναι ότι εσύ το καταλαβαίνεις και ότι νιώθεις πιο ολοκληρωμένη σαν άνθρωπος. Σιγά σιγά εννα ρτουν και οι θαυμαστές
;-)

evlampia είπε...

anef orion, εκοιταξα το στον Μπαμπινιώτη τζεν το ισιεν να το γράψω σωστα :P μηπως γνωρίζεις την ορθή ορθογραφία?

γιωργο thank you, το ιδιο μπορώ να πω και για σενα!

passenger oπως πάντα καίριες οι παρατηρήσεις σου :P αλλά αμα είμαι χάλια συνήθως εν θέλω κανένα. Εν κρίμα οι αθρωποι.

cake αρεσε μου η παρομοίωση σου! να σαι καλά!