Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2012

The Bard`s Song (Studio)



Αλλαξε και ο καιρός, χειμωνιάζει... Σημερα αναγκάστηκα να οδηγησω μες την ομιχλη πας το βουνό και εφρίκαρα... Εν είμαι σίουρη αν θέλω πραγματικά να ζήσω εναν τρίτο χειμώνα στην Ικαρία, βεβαια οι αλλοι 2 που επέρασα ήταν ωραίοι, είχα το τζακούι μου, τα βιβλία μου, αλλά για κάποιο λόγο ο φετινός χειμώνας αγχώνει με πολλά... Μπορεί ναν επειδή είμαι σε άλλο μέρος, εν θα εχω τζάκι φέτος, η θέρμανση εν πανάκριβη που πες οκ εν θα το σκέφτουμαι τούτο γιατί  εννα κρυώνω, αλλα σίριουσλι ωρες ωρες λαλώ, τι κάμνω ακόμα δαμέεε.... Τζε ελαλούσε μου τζε μια συνάδελφος σήμερα πως ο μισθός του ειδικευόμενου στην Ελλάδα ενδέχεται να φτάσει 800 ευρω μαζι με τις εφημερίες, που ενεν σε καμιά περίπτωση αρκετά για να ζήσεις στην Αθήνα, που είχα τουλάχιστον την καβάντζα οτι εννα κάμω υπομονή να καμω τζαμέ την ειδικότητα μου...   μάλλον εν ήθελα ως τωρά να ξενιτευτώ αλλά σαν να τζε στενεύκουν πολλά τα περιθώρια... Τζε ο χειμώνας στη Γερμανία εν ακόμα σιειρόττερος...

2 σχόλια:

the Idiot Mouflon είπε...

Έχει και τα θετικά ο χειμώνας στην Γερμανία...

Π.χ. αφήνεις κατεψυγμένα έξω που το παράθυρο αντί στο ψυγείο...

Όι, α;

evlampia είπε...

ime iper sto na katargisoume axristes ilektrikes siskeues alla meta pos sto kalo ta xepagonoume?