Πέμπτη 8 Απριλίου 2010

ΠΟια εμπιστοσυνη σε ποιους θεσμους

Δείτε λίγο εδώ
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_08/04/2010_331934
και εδω
http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=149288

Πολλοι θα σπεύσουν να κατακρίνουν την συμπεριφορά του 17χρονου που αρνείται να συμμετάσχει στη δίκη για τον Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο. Ισως και να αναρωτιούνται τι σοι φίλος είναι αυτός που δεν παλεύει για τη δικαίωση του ονόματος του ανθρώπου που δολοφονήθηκε μπροστά του, δίπλα του.

Εχω αηδιασει με οσα εχω διαβάσει γιαυτή την υπόθεση μέχρι σήμερα. Το τι επιχειρήματα εχει χρησιμοποιήσει ο συνήγορος των δολοφόνων για να αθωώσει τους πελάτες του,κάμνουν το στομάσιη μου να δίνεται κόμπο. Σκέφτου τωρά, να εχεις δει τον φίλο σου να πεθανίσκει, να πέφτει μπροστά σου και να αιμορραγεί, να αφήνει την τελευταία του πνοή τζε ο δολοφόνος του να γυρίζει ήρεμα τζε να φέφκει σα να με συμβαίνει τίποτε... τζε μετά να ακούεις στο δικαστηριο τον δικηγόρο του να μιλά για τον νεκρό σαν να ήταν απόβρασμα της κοινωνίας, (ενας 16χρονος,αν είναι δυνατον) να σύρνει μηνύσεις δεξια και αριστερά σε οποιοδήποτε τολμά να καταθέσει εναντίον των πελατών του, να κατηγορεί ουλλους τους μάρτυρες αναξιόπιστους,ψευτες και βαλτους, τζε να βλέπεις το δικαστήριο να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν καθε γελοίο επιχειρήμα τζε τες άκυρες ενστασεις του. Καταλάβεις το οτι, σε τζιντο δικαστήριο του παραλόγου, που η αλήθκεια σου, που την είδες με τα μα8κια σου τζε κάθε νύχτα ξαναζεις την ως εφιαλτη, αμφισβητείται με τον πιο χυδαίο τρόπο που ενα δικηγόρο που γίνεται τοσα χρόνια ρομπα στες ειδήσεις του σταρ τζε εκπροσώπησε σε δικαστήρια τα μεγαλυττερα λέσια εξασφαλίζοντας τους ευνοική εκβαση παρόλα τα επιβαρυντικά στοιχεία εναντίον τους.

Εν αμφιβάλλω οτι ο μιτσης εν ράκος ψυχολογικά,ειδικά μετά που όσα ακουσε τις προηγούμενες μέρες της δίκης . Μπορώ να καταλάβω γιατί έχασε την εμπιστοσύνη του στο θεσμό της δικαιοσύνης. Εν πιστεύκω οτι εν τον ενδιαφέρει η έκβαση της δίκης. Εν μια δικαίωση για τον νεκρό φίλο του. Αλλά καταλαβαίνει οτι η δικαστική απόφαση εν θα αλλαξει κάτι στη συνείδηση του κόσμου, που ξερει καλά ποιος εν ο δολοφόνος . Εν περιμενουμε κανένα δικαστήριο και κανένα Κουγια να μας αποδείξει ποιος εσκότωσεν τον Αλέξανδρο.

Άλλωστε ουτε γω εχω πολλή εμπιστοσύνη στη "δικαιοσύνη" μας. Αναγνωρίζω την αναγκαιότητα ενος δικαστηρίου που να είναι οσο γίνεται αμερόληπτο. Αλλά τουντα δικηγορικά παιχνίθκια που επιτρέπουν π.χ σε ενα δικαστήριο να μεν καταδικάζει τους αστυνομικούς που εμφανίζονται σε βιντεο να ξυλοκοπούν φοιτητες επειδή εν εμφανίζεται τζινος που ετράβησεν το βιντεο, ή επιτρέπουν στον αστυνομικό που εξυλοκόπησεν τον Αυγουστίνο να συνεχίζει την καριέρα του στο σώμα, ε σορυ, εν θα ήθελα να τα παίξω.

Και ίσως αν ημουν στη θέση του 17χρονου, να μεν αντεχα ουτε γω να εμφανιστώ στο δικαστήριο. Ισως να εστελλα και γω στο θκιάολο τουντο σάπιο σύστημα με τους θεσμούς του και τους θιασωτές του,όσο για τον Κορκονέα, που πρώτα σημαδεύκει κατευθείαν στην καρδια ενος έφηβου και μετά επικαλείται οτι ο εφηβος ηταν ταραχοποιος επειδη επαρεβρέθηκε σεναν αγώνα πόλο, εσιει 3 κοπελλου8κια που εχουν πατέρα δολοφόνο,τζε τουτο για μένα εν η πιο μεγάλη τιμωρία.

2 σχόλια:

antioxlos είπε...

Έχεις δίκιο, ποια δικαστήρια και ποιοι νόμοι θα μας πουν εμάς τους άσπιλους πολίτες τι είναι σωστό και πρέπον. Δεν τα καταργούμε καλύτερα; Δεν απαγορεύουμε και το επάγγελμα του δικηγόρου; ΌΛο νομικίστικα τερτίπια είναι αυτοί και αφήνουν τους εγκληματίες ελέυθερους.Δε στήνουμε και ένα αναρχολαικό δικαστήριο και να δικάζουμε στο άψε σβήσε; Θα κάνουμε και οικονομία γιατί να τραβάνε οι δίκες τόσο πολύ;

evlampia είπε...

Koitaxe, egw de sini8izw na milw me eironies, sevasti i gnomi sou, krima pou den xereis na sevese kai si tis gnomes ton allon pou einai diaforetikes me tis dikes sou.
ka8e sxolio euprosdekto pantos. thanks