Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

thank god for caffeine

Μετα που καμποση σκεψη,συζήτηση, αλκοολ και ενα σαββατοκυριακο κάθε άλλο παρά βαρετό, αποφάσισα να γίνω λογικός άνθρωπος και να δώσω στην Κύπρο ακόμα 4 μήνες που τη ζωή μου. Το αγροτικό αναβάλλεται για το εγγύς μέλλον (είμαι τελικά ενας πολύ αποφασιστικός άνθρωπος) καθως εσυνειδητοποίησα οτι μάλλον πρέπει να τελειώσω τουτο που αρχισα και να πιάσω το κωλοχαρτο ετσι για να βρέθεται, και επίσης, οτι εχω εδω κάποια ατομα για τα οποία αξίζει να μείνω λιο παραπάνω...
Παντως τες επόμενες μέρες ενα είμαι σπίτι δουλειά - δουλειά σπίτι. Επαράσιεσα το στο εξω, εμεινα απένταρη, λείπει μου ύπνος και χρειάζουμε ενα καλό ξυπνητήρι γιατί τζινο του κινητου μου ειναι for the pouts.

btw, Οσοι απο σας ήσαστε κατω λευκωσία το σαββατο το πρωι και επήρεν το μματι σας ενα μάτσο καθυστερημένους να βουρούν με μαυρα μαντήλια και σπαθκιά πειρατών, ηταν οι couchsurfers και επαίζαν treasure hunt. ηταν πολλά διασκεδαστικό, την επόμενη φορά να κοπιάσετε να παίξουμεν παρέα.

1 σχόλιο:

oniropolos είπε...

oi eyxaristoume exoume tzai emis sti lemeso treasure hunt tzai en pio kalo (: