Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

in order my thoughts i try to put

Εφκήκαν οι προκυρήξεις για τα αγροτικα που αδειάζουν μες το επόμενο δίμηνο. 4 (!!!) θέσεις για Ικαρία. Είμαι ερωτευμένη με τζίντο νησί που την ημέρα που επάτησα το πόδι μου πριν ενα χρόνο σχεδόν,και που τότε ελαλούσα σε οποιο με ρωτούσε οτι θέλω να κάμω αγροτικό τζαμε ( με τη χρονική περίοδο της θητείας τοποθετημένη κάπου στο αόριστο μέλλον). Εν είχα σκοπό να δηλώσω για αγροτικά, εν είχα σκοπο να κουνηθώ που την Κύπρο ως τον Αυγουστο (Εκτος που 1-2 ταξίδια προς Αθήνα - Θεσσαλονικη που επρογραμμάτιζα) και τον Αυγουστο εσκέφτουμουν να κάμω τη μεγάλη έξοδο προς Γερμανία.

Μέχρι που μου εστειλε η κολλητή μου οτι εφκήκαν τα αγροτικά,εχει 4 θέσεις για Ικαρια στο νοσοκομείο και μια σε ενα κοντινό νησάκι που εννα διεκδικήσει η ίδια. Και πάνω στην ώρα, που νιωθω λίο τη βαρεμάρα να μου χτυπά την πόρτα, πανω στην ώρα που κάθε μέρα συλλογιέμαι ποσο pointless εν η δουλειά που κάμνω στο νοσοκομείο (η ουτω καλούμενη πρακτική, μια μαλακία στο τετράγωνο) τωρά που σκέφτουμαι πόσον εστέρεψε ο αυθορμητισμός και οι συγκινήσεις που τη ζωη μου... Μήπως να αρπάξω την ευκαιρία και να ξεκουμπιστώ χωρίς δευτερη σκέψη??
Ηδη ετοίμασα τα χαρτιά μου, Δευτέρα εφύαν με το κούριερ προλαβαίνουν εν προλαβαίνουν την προθεσμία...
Η λογική μου ομως σαν να και λαλεί άλλα... Λαλεί να τελειώσω τον χρόνο της πρακτικής να πιάσω το κωλόχαρτο (τζε η ψυσιη μου φωνάζει με ουλλη της τη δύναμη "να το βάλετε στον κώλο σας το κωλοχαρτο παλιομαλάκες, που θελετε να σας κάμνω το χαμάλη ενα χρόνο για να με γράψετε μισιη μου γιατρό στα δευτέρκα σας, να πατε να γαμηθείτε") εν λέω οτι στο αγροτικό εν κάμνεις το μαύρο. Αντιθέτως, αλλά κάμνεις το μαυρο και εχεις και την καβλα της ιατρικής πράξης, και της ιατρικής ευθύνης, εν καμνεις το μαυρο για να πιάνεις αίματα ουλλη μέρα. και να μεν ιξέρεις ουτε καν τη διαγνωση του ασθενη που εσιεις απέναντι σου. η απολυτη ξεφτίλα τουτη η δουλειά. εν σαν να πιάνεις ενα δικηγόρο, και αντι να τον βάλεις στα δικαστήρια βάλεις τον σε ενα νηπιαγωγείο να λύνει τις διαφορές των μωρών. ενταξει πολλά στο περίπου η παρομοίωση αλλα ελπιζω να πιάνετε το νόημα.

Η λογική μου επισης λαλεί να μεν βάλω 20 ωρες ταξίδι ανάμεσα σε μένα τζε τη σχέση μου. Αλλη κουβέντα τούτη,ας μεν την αναπτύξουμεν καλύτερα.

τελοσπαντων, εννα δηλώσω τζε οτι φκεί. Εν μπορώ αλλο τουντην τελμάτωση. Τζι αν χαλια στο αγροτικό,τουλάχιστον θα είναι μια αλλαγή...

wish me luck!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

καλή τύχη ντίαρ!
οι αλλαγές πάντα εν καλές

xx